Klachtenregeling

Huisartsenparktijk 't zand

Wij proberen ons werk op professionele wijze uit te voeren en vinden het belangrijk dat u als patiënt vertrouwen in ons kunt hebben.

Compliment

Heeft u een positieve ervaring die u met ons wilt delen, dan horen we dat graag! Dit kan via bijgaand formulier.

Klacht

Mocht het toch voorkomen dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk, dan zouden we dat graag zo snel mogelijk willen weten zodat wij dit met u kunnen bespreken. U kunt dit persoonlijk bespreken bij voorkeur met de betreffende medewerker waar de klacht over gaat maar als u dat moeilijk vindt mag dat ook met een andere medewerker.

U kunt ook een klachtenformulier op de praktijk krijgen en invullen. 
Na indiening van uw klacht zal onze interne klachtenfunctionaris binnen 4 weken contact met u op nemen om de klacht samen met u door te spreken en te kijken of zij er samen met u (en de eventueel betrokken zorgverlener) uit kan komen.

Onze praktijk zijn aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Dit is een wettelijke verplichting sinds 1 januari 2017. Dit houdt in dat als we er samen met u niet uitkomen, we dan voor bemiddeling bijgestaan kunnen worden door een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE. De landelijke geschilleninstantie van de SKGE komt pas om de hoek kijken als we, zelfs na bemiddeling van een onafhankelijke klachtenfunctionaris, er niet met elkaar uit zouden komen. Deze commissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak

Klachtenformulier

Hier komt een formulier

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op verzenden te drukken gaat u hiermee akkoord.